.

Mamselamsen

fredag, maj 26, 2006

Jag har glömt min egen ettårsdag!!!!

Jag startade min blogg den 20:e maj föraa året. Ska jag vara ärlig, var det Jessica som startade den åt mig, för jag visste inte vad en blogg var. Och Jessica tyckte att det var lite B att skriva dagbok på Lunarstorm. Så jag gick ju med på att skriva här istället, även om jag trodde att en blogg var ett ljud för något som droppade... "Blogg, blogg, blogg..."

Mitt första inlägg:

fredag, maj 20, 2005
Hur i herrans namn hamnade jag här?
Ibland undrar jag om jag har ett liv. Nu har jag t.o.m. startat en blogg. Fram till för en månad sen visste jag inte ens vad det var. Men som sagt, nu är jag här. Mina kvinnliga bekanta kommer säkert att tycka att det är skitfränt med en+50:are med blogg. Yeah....I rock!
posted by Mamselamsen

Mycket vatten har runnit under broarna sen dess och det är ganska kul att titta tillbaka. Det tog ett tag innan jag fick någon kommentar, från någon annan än Jessica. Och den allra första att kommentera hos mig var Kanalje... vän av ordning

Den första av "gammelgänget" var Biggis , när jag inte kunde hålla isär Jefferson airplane och Jefferson starship. Sen droppade alla in efter hand... och idag är jag skitlycklig att så många läser och kommenterar här. Tack, knäppgökar.

Over and out/Mamsan, tebaks te rö´tjutet








14 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Grattis på ettårsdagen (i efterskott)! Tror jag upptäckte dig i juli någon gång, sedan dess har jag varit en trogen Mamse-läsare! :) May the blog force be with you!

10:41 em  
Anonymous Anonym tycker...

Grattis på ettårsdagen - om än några dagar för sent!
Tur att Jessica fick dig att börja blogga, och tack för att vi får läsa!
:)

10:42 em  
Blogger Gagga tycker...

GRATTIS! Men du vad var det du startade dec 04 då?

10:43 em  
Blogger Tankevågor tycker...

Grattis Mamsen! Läser dig troget även om jag inte alltid hinner slänga in en kommentar. Glad att du hinner blogga trots ditt nya intensiva jobb! :D

10:45 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Carra,LG och eva: Tack slälva... vad vore jag utan Er.

Gagga: Det är kopierat från Lunar.

10:49 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Själva förståss.

10:49 em  
Anonymous Anonym tycker...

Det har varit väldigt kul att följa dina äventyr.
Gott Nytt År! Önskar LillaB

11:24 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

lillab: Tack... jag firar med att nu dra mig mot sängen.

11:36 em  
Anonymous Anonym tycker...

grattis!!! *fanfarer* *ballonger* *tårta*

6:33 fm  
Blogger mikebike tycker...

japp jag tutar i den stora tutan mamsen. det är stort. ett år. i juni har jag med kört i ett år. vad händer sedan...?

7:59 fm  
Blogger mikebike tycker...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

7:59 fm  
Blogger PGW tycker...

Gratulerar! :-)

/Blekgrön knäppgök, hihi!

9:46 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tack atck!

Mikebike: Vad som händer sen? Jo, man firar tvåårsdag... så enkelt var det. :-D

1:11 em  
Anonymous Anonym tycker...

yupp,
knäppgök passar bra...
fast min boyfriend brukar
säga "Sweetie" på det mest
irriterande sätt! fullständigt
oseriöst... *grin*

9:44 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka