.

Mamselamsen

fredag, maj 26, 2006

Idag är jag nog riktigt "bitchig"! :-D

7 Kommentarer:

Blogger Cornelia tycker...

tur att du varnar!

10:27 fm  
Blogger Unknown tycker...

Hoppalopp på er i Nybro
Bara inne och kollar läget..

Det låter som om man ska undvika mamselamsen idag *S*

Jag är som urkramad potatismos efter 2 dagar på en finlandsbåt*URRRK*

Nää nu ska jag gå och lägga mej..Men först ska jag klämma lite på Vilding som jag har saknat litegrann

1:07 em  
Anonymous Anonym tycker...

Ha ha den bitchigheten märkte jag inte mycke av. :) Men du kom väl av dig när jag kom hostandes. *skratt* Aja..var iallafall en trevlig fika/lunch i den ordningen. e fortfarande mätt. UTAN att behövt smaka morotskaka. *rys* Å lite regn ahr ju ingen dörr av.*S* På återseende.

4:13 em  
Anonymous Anonym tycker...

Å inte kan jag stava heller ser jag. *skratt* ahr och dörr ska ju vara har och dött. :)

4:13 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag var inte så himla farlig idag. Eller hur Fia? Hade inte tid... snacka om att jag har sprungit flera mil idag.

6:33 em  
Blogger Emi tycker...

Då ska jag inte säga nåt om "gamla kärringar" då. ;P

8:38 em  
Anonymous Anonym tycker...

Nej nej du var jättelugn idag. *ler*

9:07 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka