.

Mamselamsen

måndag, maj 22, 2006

"Grand opening" idag alltså!

mamsan_annons_slutlig_till_ jpeg
Och jag jag blev väckt idag tjugo över fyra, av att Ebba och Elsa lekte järnet med djävulskt prasslig plastfolie (var den nu kom ifrån) under fåtöljen i sovrummet. Ut åkte de med dunder och brak. Men de längtade så outsägligt efter plasten att de försöke gräva sig genom dörren i cirka en timme... ja, och sen vara det bara att gå upp... och här sitter jag nu. :-)

Det ska bli så himla roligt idag och jag hoppas att mina foträta "skandaler" ska få göra nytta när jag springer fram och tillbaka.

Har inte tid att skriva så himla mycket mer just nu... jag måste ju hinna göra mig vacker och sätta på ansiktet, och det tar nog tid med tanke på att jag inte ens sovit en handfull timmar i natt.

Fia: Krya på dig!!! Du kan komma när du är frisk. Vi finns kvar!

Over and out/Mamsan, lite hoppig mitt i sitt sömndruckna anlete.


Jag är lite trött också beroende på det gigantiska bloggpartyt jag var på igår hos Danne. Alla var där och musiken och spriten flödade. Mikebike raggade järnet, Stefan massakrerade sin bas, Camilla var totalt nerdrogad, Karolina slank in, Ytligheter såg jag visst nånstans i vimlet, Jessica var där med värsta kameran, el mango stod i baren , jubbe kom med kladdkaka och jag och Londongirl sjöng karaoke... "Hard rock halleluja"!

"Shit pommes frites"... party i värsta Peter Sellers-andan. Stureplan... släng dig i väggen!

20 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Lycka till!

7:01 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tack!!!

7:10 fm  
Blogger Terése tycker...

Lycka till i dag!

8:03 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Lycka till, jag är säker på att det blir jättesuccé!!

(vaddå för fest? jag vill också festa)

8:11 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Lycka till idag! Skulle absolut ha tittat in om jag hade bott i trakterna - nu får jag vara med i tanken istället :)

9:32 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Lycka till! Önskar jag kunde ta en premiärfika hos Er idag, men kanske blir det en tur under semestern?! :D

9:34 fm  
Blogger Jubbe tycker...

LYCKA TILL IDAG!!!!!!

Jag förväntar mig en rappport hur premiärdagen gick!

Kram
Jubbe

9:41 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Lycka till! Jag kommer så snart tiden medger. Och annonsen är lika snygg i min morgontidning som den är här på hemsidan!

10:30 fm  
Blogger Gagga tycker...

Såg ingen annons i Arvika Nyheter idag ;) men jag kommer så fort jag kan. LYCKA TILL!!!
Om du inte hinner "ta på dig ansiktet" kan du ju ladda ner en sån där Lordimask som finns på Aftonbladets nätsida. Linda K har en sån på sig i sin blogg.

10:39 fm  
Blogger Annapelu tycker...

LYCKA TILL!! Jag förmodar att kön ringlade sig lång i morse! Har vi vägarna förbi söderut i sommar kommer vi förstås förbi, jag älskar gofika!

10:48 fm  
Anonymous Anonym tycker...

vilken kanonfin bild! Lycka till nu! Eller det behövs nog inte :)

12:27 em  
Blogger listoplisto tycker...

Lycka till med premiären idag! Jag ser fram emot en rapport!

12:52 em  
Blogger Annapelu tycker...

Hur gåååår det????

Jag hade slagit vad med mig själv att du skulle slänga in en halvtidsrapport, men jag får stilla mig tills ikväll.

1:27 em  
Anonymous Anonym tycker...

lycka till idag..:-) *kramas*

2:13 em  
Anonymous Anonym tycker...

blogga någon gång då så vi får reda på hur det gick! ;)

6:25 em  
Blogger Morgondimma tycker...

Lycka till med premiären

6:33 em  
Anonymous Anonym tycker...

f-n, låter nästan som om jag borde flytta hem till Sverige igen... *grin*

9:11 em  
Anonymous Anonym tycker...

partyt alltså.

9:12 em  
Blogger mikebike tycker...

Ja man får ju passa på... eller hur... men vet du.. det var ju jag som spelade bas... och så kommer stefan med sin jävla rickenbacker.. alltså det höll på att bli fult en stund. men vi kramades tillslut och kom på att fan om thin lizzy kan köra dubbelgitarr... ja då kan väl för i helvete vi köra dubbelbas!!

11:48 em  
Blogger Marie tycker...

Jag bor ju bara några mil från nybro, ska väl dit nån gång o träffa en vän eller två... då vet jag vart vi ska fika!

7:59 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka