.

Mamselamsen

söndag, maj 21, 2006

Allt klart för morgondagen...

tror vi... måste jag tillägga.

Vi fick en rejäl rivstart, fast vi inte ens har öppnat. MASSOR med folk kom!!

Stephan öppnade luckan till varmluftsugnen lite för snabbt och det tog inte mer än två minuter, så kryllade hela lokalen av ursnygga brandmän. Vi måste nog flytta en och annan däckare ett par meter. :-)
Swish sa det, så var vi fyra och ett halvt tusen fattigare för den utryckningen.... exkl. moms! :-)

Och jag har textat och textat och..... jag är inget vidare på det, så jag var tvungen att under en av skyltarna skriva: "Vi textar inget vidare, men vi lagar jädrans god mat".

Over and out/Mamsan och pappsan, som nu bara ska ladda inför morgondagen

BTW... Stephan drömde i natt att det inte kom en enda gäst den första veckan. Snacka om att denne normalt väldigt coole man är liiite spänd. :-)

8 Kommentarer:

Blogger Vi på Kantarellen tycker...

sandra: Och NÄR skulle jag ha tid med det??? Jobbar från morgon till kväll fr.o.m. imorgon.

2:52 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

sandra: Det var nästan så det var värt dessa "lusentappar", vad gällde brandmän. Men jag betvivlar att Stephan tyckte det. :-)

2:53 em  
Blogger Mildamakter tycker...

Det är ju ganska trist att ni har valt att öppna uppe i Nybro...när nu Malmö finns menar jag ;o)

Jag önskar er massor av lycka till ändå, och kommer jag uppåt era trakter så kommer jag banne mig att titta in, bara så att du vet det!...*flinar*

3:18 em  
Blogger Cornelia tycker...

Lycka till i morgon!

3:22 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Mildamakter: Vi gilllar Nybban!!!

Cornelia: Tack!

3:31 em  
Blogger Humlan tycker...

Den skylten bär ditt signum på något sätt... underbart! :-D

Låter inte illa med en massa brandmän... men lite dyr underhållning kanske. Fast nu kanske dom hittar till er nu och kommer och fikar istället!

5:28 em  
Blogger Tankevågor tycker...

Lycka till i morgon! Vad spännande det ska bli. Såklart det kommer folk. Kommer ni ha öppet hela Krist- Him helgen? Ska ni ha en hemsida? :D

6:17 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

LG: Kommer!

8:26 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka