.

Mamselamsen

lördag, maj 20, 2006

Uppmuntran uppmuntras! UPPDATERAD!

Millan måste tillbringa minst en vecka till i vertikalt läge, med sin kraschade rygg och arm.

Jag känner henne... hon kommer att få tuppjuck snart! Ohh... vad jag tycker synd om henne!

Kopierat från hennes dagbok på Myspace .
I thought I was doing better...But...I saw a new doctor today. No progress. I have to stay in bed for at least another week. Probably a lot longer but they take it one week at the time.

So...anyone wanna come over...maybe do a little skit? Sing me a song? Play me a song? Anything to keep me entertained? I just did one week....how the hell am I gonna do another?

The pills makes me groggy to the point when I can't watch movies..I get sick...So...My mom is sending me cd-books...but until they get here....I'll just....i don't know...Listen to DVD's..

I miss school...I miss you guys!!!Love,-Camilla


Over and out/Mamsan, hönsmamman

Millan har fått ännu en Nanny.... Gustav!
Gustav
Han är lika drogad som som hon, p.g.a. inflammerade visdomständer. Så: "En blind leder en annan blind". Men han kommer ändå flera gånger om dagen och fixar och donar för henne. Som mamma, är jag lycklig över att Millan har sådana vänner... nu när jag sitter fast här.

Och det som slår mig, när jag tänker på vilka som är hennes bästa vänner. De är alla av manligt kön!!!



Och så en sak till:
Puh....!


Uppdaterad
Nu har jag gett Millan en massa uppmuntrande länkar på hennes blogg. Jag vet inte fler än de jag skrivit. Vet Ni?

7 Kommentarer:

Blogger LipglossHeaven tycker...

Jag haller pa att bli galen...men sa ar det!!!
Nar kommer cd-bockerna? Jag kan ju inte kolla pa film...=(

Puss!!

8:34 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Måndag... hoppas jag vid Gud. Men kan du inte skicka iväg någon att köpa begagnade till dig, iden där affären ner på Sunset som säljer begagnad musik och filmer. CD-böcker borde väl finnas också. Eller finns det nya på Target?

8:38 fm  
Blogger LipglossHeaven tycker...

Jag bestallde ett par pa amazon..plus varsin liten present till mina tre sota pojkar som faktiskt ar de basta som finns!!!!! Jag har ocksa forsokt ladda ner en pa internet...det gar sa dar!!!!

Oh...any news om stipendiet?? Alla nyheter ar goda nyheter i nulaget!!!

=)

9:02 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Nix... ingenting... bara att vänta. De måste väl offentliggöra det snart.

9:10 fm  
Anonymous Anonym tycker...

har laddat upp två cd-böcker till lillasyster nu på morronen, har eller fixar hon ett ftp-program kan hon få ner dem redan idag... bra va? :-)

10:19 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jessica: Då är bara för underbar... men det visste du väl redan. :-D

10:29 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Oj vem är killen framför grafittin? Ser lovande ut...
Tänk att man ska behöva kila iväg till Mamsens blogg för att kolla på snygg grabbar... hehe

6:39 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka