.

Mamselamsen

fredag, maj 19, 2006

Hälsovårdsinspektionen genomförd.

Och som Stephan sa: "Hon var nöjd så in i helvete"!

Så jag tror att Ni kan vara ganska lugna om Ni kommer till oss och käkar/fikar. För det är inte nog med att hon var nöjd, sen har jag en make som är superpedant och gick förut, inom kockkretsar, under namnet "Putsbögen" (Får man skriva sånt egentligen?)

Stolarna har kommit tillbaka från ommålningen, så här ska skruvas i eftermiddag. Fast jag ska provbaka "Kola- och päronpajen" och se om den duger att servera.

Än en gång: Välkomna på måndag!
mamsan_annons_slutlig_till_ jpeg

Over and out/Mamsan, som storstädat här hemma.

11 Kommentarer:

Blogger Bloggblad tycker...

Svar: näe, såna fula ord tål jag absolut inte!!!
(Men önskar att jag hade åtminstone en nästan-pedant här hemma...)

2:00 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Fast hemma är han inte dugg pedant.

2:59 em  
Blogger Humlan tycker...

Det låter tryggt för alla kunder iaf!

Önskar att det vore lite närmare, då hade jag kommit på måndag!

5:15 em  
Blogger Gagga tycker...

Har en f.d elev som nu går första året på Glasskolan i Orrefors o hon bor i Nybro kom jag på just nu. Just det ja. Måste säga till henne att hon går in på Mamsans.
Själv kommer jag i sommar, som sagt var. Lycka till nu!!!

5:30 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Gagga: Smyg inte då som du gjorde förra sommaren. :-)

6:11 em  
Anonymous Anonym tycker...

Hrm, hoppas verkligen att det var för sin städningsiver han fick det smeknamnet...

6:29 em  
Blogger schmut tycker...

visa menyn!

7:14 em  
Blogger Mette tycker...

Åh vad fin!!!

Stort LYCKA TILL!!!!!

2:05 em  
Blogger Cornelia tycker...

Ser lockande ut önskar Nybrpo låg lite närmare

2:15 em  
Blogger Gagga tycker...

Nej nu känner vi ju igen varandra.

5:28 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

dirty: Japp... det hoppas jag i alla fall. :-D
Schmut: Då de kommer att vara på olika tavlor, blir det lite svårt.
Mette: Tack!
Cornelia: Jaa, det tycker jag också.
Gagga: Ja, det vill jag lova. Har man SUPIT ihop, så känner man varann. :-) Jag har inte kvar ditt telefonummer.... eller har jag nånsin haft det.

6:07 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka