.

Mamselamsen

tisdag, maj 16, 2006

Appropå den "ytliga" amerikanska hjärtligheten.

Den är så "ytlig" så, nu när Millan
ligger där hon ligger, så har hon:
- snygga, manliga sjuksköterskor, i princip dygnet runt. (Se nedanför)
- folk lagar extra-mat och kommer med till Camilla
- människor som Camilla knappt känner, ringer och frågar hur hon mår och om hon behöver något.
- fått samtal från norra Californien... behöver hon advokathjälp, så får hon det... GRATIS!
- vänner från Sverige, ringer hela tiden.

Så.... så ytligt är USA!

Over and out/Mamsan, som lagt papperna från Amerikanska ambassaden högst upp igen... även om det dröjer några år.

6 Kommentarer:

Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Sandra: Jag undrar om detta hade hänt i Sverige?

9:50 fm  
Blogger LipglossHeaven tycker...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

12:24 em  
Blogger LipglossHeaven tycker...

jag ar for hog...jag missuppfattade ditt inlagg helt och trodde att du menade tvartom...*ler* jag ska nog somna om...puss!

12:42 em  
Anonymous Anonym tycker...

Men nu var du väl lite orättvis... dom där manliga sjuksköterskorna är väl svenska?

3:43 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Lena: Jag menar alla andra också.

3:48 em  
Anonymous Anonym tycker...

Det skulle absolut kunna hända här också. Förutom advokatsamtalet kanske... Eftersom vi inte har samma "stämma"-kultur här. :)

Det är underbart att alla människor finns hos henne och visar sin omtanke - jag tror att det har mer med Camilla själv att göra än att hon råkar vara sjuk i USA. :)

6:00 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka