.

Mamselamsen

tisdag, maj 16, 2006

Jag har ju glömt att göra promotion...

för "Millans mjukiskillar". De är inte bara sjuksköterskor.... de musiker också! :-D

Här är Magnus
Magnus1
Och här ärJonas
Jonas1
"Hårdingar", sjuksköterskor och musiker. Tre överraskningar i ett... nästan som ett Kinderägg.

Vad händer annrs idag? Jo, min gamle far kommer susande förbi. Har var visst varit och "bissnissat" i Skåne ett par dagar. Så jag måste snart göra mig i ordning, för känner jag honom rätt, så kommer han snart inklivandes genom köksdörren med ett gigantiskt "Hallååååå, alltså".

När jag tänker på honom, så hoppas jag att jag är som Ebba.... ärvt alla gener från sin far. Min far blir ju trots allt 84 nästa gång.... och det kan man inte tro, som han far genom Sverige och sitter och "dealar" med advokater, banker och revisorer. (Ja syrran! Denna gången har ju du också ställt upp).

Så alla mina syskon: "Pax för de generna!!!!

Over and out/Mamsan, direkt från den leopardmönstrade

24 Kommentarer:

Blogger LipglossHeaven tycker...

Ring mig...jag ar fortfarande vaken...

8:21 fm  
Blogger Unknown tycker...

Han Magnus var ju As-kalas-snygg

8:24 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Vilding Jag veeeet! :-D

8:32 fm  
Blogger LipglossHeaven tycker...

dom e bada tva aspuddingar..

9:06 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Dom är snygga, men varför tar hon inte någon av dom???

9:29 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Jonas...han gick inte av för hackor...

9:36 fm  
Blogger Bloggblad tycker...

Hur högt uppifrån skulle man ramla, sa du?

9:39 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Till alla: Jag tror de är SINGLAR också!!!!

Bloggblad: Tja... en tre-fyra meter tror jag. :-)

9:48 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

anne-maj: Millan har inte tid för några karlar alls.

9:49 fm  
Blogger Unknown tycker...

Attans så synd att man är gift :)

10:24 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Vilding: Mm... för det kryllar av sådana godingar där. :-)

10:44 fm  
Anonymous Anonym tycker...

jag är vansinnigt singel.

11:44 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Virvla: Stick till Hollywood... singlarna finns där.

12:56 em  
Anonymous Anonym tycker...

Mamsen, jag drar genast om du pröjsar?! ;)

2:35 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Är du FULLKOMLIGT från vettet! :-)

3:44 em  
Blogger LipglossHeaven tycker...

Idag har jag fatt en tredje sjukskoterska...Gustav!! Han ska laga middag at mig ikvall och hjalpte mig nyss pa toaletten!! Dom e for sota!!

10:20 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Gustav? Har jag träffa honom?

7:21 fm  
Anonymous Anonym tycker...

What a great site, how do you build such a cool site, its excellent.
»

6:28 em  
Anonymous Anonym tycker...

Nice! Where you get this guestbook? I want the same script.. Awesome content. thankyou.
»

6:32 em  
Anonymous Anonym tycker...

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»

6:39 em  
Anonymous Anonym tycker...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»

6:48 em  
Anonymous Anonym tycker...

Very pretty site! Keep working. thnx!
»

7:35 em  
Anonymous Anonym tycker...

Super color scheme, I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
»

7:46 em  
Anonymous Anonym tycker...

What a great site, how do you build such a cool site, its excellent.
»

12:29 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka