.

Mamselamsen

söndag, april 23, 2006

Ojojoj.... nu händer det saker i Hollywood!... Uppdaterad!

Nu ska ska hon in i studion....for real! Ingen demo, utan skivinspelning... hon har ju alla låtarna. Jag undrar om hon kommer att spela in Tilles låt "Better place"... producenten sa i alla fall att det var bland det vackraste han någonsin hört. Vad säger ni om det?
55866434_32761e8313[1]
Nu jäklar är hon snart i mål.

Det tråkiga är att hon inte kommer hem till sommaren... finns inte tid. Men 50 % av barnen kommer i alla fall.... vår andra lilla sångerska kommer hem..... Jessica! Hurra!!!

Over and out/Mamselamsen, den super-duper-stolta modern

Litet smakprov på lite halvtaskiga inspelningar: Klicka här.

Jag kan väl lika gärna länka till hennes jäkligt dåligt uppdaterad blogg också då. Hrumpf...
Calua ... "bloggmissbrukaren"... som aldrig skriver nått


Uppdaterad 10.48
Jag har fått förklaringen till varför mina kokosbollar försvann igår.
Emil liten
Det var Emil som snodde dem. Han bor en trappa ner och förmodligen smög han in här, när jag satt djupt försjunken i Era bloggar, och slukade ALLA!

31 Kommentarer:

Blogger LipglossHeaven tycker...

Hurra vad jag ar bra!!! *hoppar och skuttar*

8:47 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Calua: Ta dig i brasan.... sköter du dig inte, ska du hem och städa alla toaletter jag kan hitta.

monica: Ja, gratta henne. Detta har hon verkligen slitit för.

8:56 fm  
Blogger Ilva tycker...

Grattis! Men sa sjunger hon bra ocksa! och gor bra latar!

8:58 fm  
Blogger LipglossHeaven tycker...

Toaletter?? BRING MY EVIAAAAAAN IN HEEERE PLEEEEEASE!!!! *ler*

8:59 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Åh vad roligt, var inne och lyssnade och måste säga att jag blev imponerad, kul att det går så bra för henne!

9:37 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Härligt att läsa det här! Grattis!

9:47 fm  
Blogger Bambi tycker...

Stort grattis!!!

9:47 fm  
Blogger Humlan tycker...

Var just inne hos Calua och läste (och grattade naturligtvis), så nu får jag säga Grattis till den Stolta Modern här!
Jag litar på att du talar om när den finns att köpa! :-)

9:50 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Calua: Du vet vad som gäller!!!! Toaletter eller trappstädning!

9:51 fm  
Blogger Tankevågor tycker...

Ett stort GRATTIS! Ska bli roligt att höra den. Bra jobbat tjejen!

10:20 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Nämen nä, vill ju leka med lillasyster i sommar. Ska jag behöva åka lite hollywood för det alltså? :-) Har hon fått kontrakt? *nyfiken*

10:34 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jessica: Hollywood blir det för dig. Det andra mailar jag om!

10:36 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jessica: men först Nybban... basta!

10:37 fm  
Blogger Modegrisen tycker...

Å. Jag saknar mina syskon varje dag.

12:02 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Det förstår jag!!!

Men här på bloggen, kan du hitta en hel familj. :-)

12:19 em  
Blogger crrly tycker...

Men åååh vad kul!! :) Håller på och försöker få min dator att förstå hur den ska göra för att jag ska få lyssna...

1:23 em  
Blogger crrly tycker...

Eeeeemil...! Hur mår han idag, undrar man... :)

1:25 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Crrly: jag vet faktiskt inte... har inte sett röken av honom.

1:28 em  
Blogger Fröken J tycker...

ohh va kul hoppas allt går kalas bra nu. förstår att du är en stolt mamma du!

3:18 em  
Anonymous Anonym tycker...

Min lilla Emil. Så kul att se honom. Han var min ända tills jag upptäckte att jag var allergisk. :( Men han och Ida fick ett bra hem hos Jenny och Jesper och det är jag tacksam för.

3:19 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Va!!!! Har du lämnat en katt där OCKSÅ!!!! :-)

4:28 em  
Blogger Lyckliga Grodan tycker...

jag visste att det var en katt hela tiden.. de är sluga de små pälsdjuren..;)

4:40 em  
Anonymous Anonym tycker...

*skrattar* Jo. Och även Emil kommer från samma ställe som Elsa från början. He he.. du ser. Världen e bra liten.

4:54 em  
Blogger LipglossHeaven tycker...

*fnyser* Jag har bloggat jatte-massor!!! Sa det sa!! =)

7:41 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

calua: jahaja.... och närkommer nästa inlägg då? Jag har bloggat TRE gånger idag!

7:59 em  
Blogger LipglossHeaven tycker...

NYSS!! Och jattelangt!!! Blaaa!!

8:00 em  
Anonymous Anonym tycker...

Emil mår jättebra. Han var på god väg att bryta sig in i lådan och sno min sista skumraket, men jag hann stoppa honom. Han blir så hyperaktiv av sockerkicken! Jag kan tillägga att han även älskar marschmallows (eller hur det nu stavas).

9:04 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Calua: Good job!

Jenny: Tänk att Elsa och Emil är släkt!

9:40 em  
Anonymous Anonym tycker...

Javisst, och så nära grannar. Världen är liten... och Nybban är mkt mindre!!!

10:37 em  
Anonymous Anonym tycker...

He he ja Emil och Elsa e kusiner har deras uppfödningsmatte och jag kommit på idag.

10:52 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Rena släktträffen både på bloggen och i huset. *skrattar*

11:47 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka