.

Mamselamsen

fredag, april 21, 2006

Fixar och donar med TV:n i bakgrunden.

Men jag släppte allt jag hade för händer, när de började demonstrera Chi Gong. Jag stod där och viftade med armarna framför TV:n och kände mig ytterst levande till kropp och själ. När demonstrationen var slut övergick de till att snacka om tantra-sex. Alltså, timmavis med sex... på raken. Herre Gud, tänkte jag, hur i Herrans namn orkar de?

Jag säger som Kardemumma sa en gång i tiden: "Jag förstår inte hur folk orkar vara otrogna, jag orkar ju knappt vara trogen."

Regelbundet sexliv har vi. En gång på hösten och en gång på våren.... och är inte det regelbundet, så vet jag inte vad. Däremot kan vi tvista om NÄR på våren och hösten, vi ska löpa amok med våra endorfiner. Ska det vara vid påsk eller Maria bebådelsedag? Ska det vara till kräftpremiären eller till Alla helgons dag. Och aldrig enas de tu.

Over and out/Mamselamsen, skryter hejdlöst. :-D

5 Kommentarer:

Blogger Ilva tycker...

ojoj det borjar hotta tills sig! vad kommer att avslojas nasta gang????

11:26 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ilva: När inte Batbut drar igång sin sexblogg... får väl jag göra det istället. *skrattar*

11:35 fm  
Blogger PGW tycker...

Jaha nu är du också sex-blogg :-)

3:38 em  
Blogger crrly tycker...

Påsk var det ju! :) Gick det bra? :)

4:48 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

PGW: Di tror väl inte Batbut ska få hålla på i fred.

CrrlY: Asch, vi kunde inte komma överens. :-)

5:33 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka