.

Mamselamsen

fredag, april 21, 2006

Hörde på de regionala nyheterna igår....

att det ska blir en Pride-festival i Borgholm i sommar. Först intervjuades Herr Präst... no names! Och han tyckte att det var förskräcklig, för tänk så många som skulle kunna lockas till att bli homosexuella genom detta.

Därefter gick reportern ut på stan och intervjuade folk och en kvinna sa:
"Homomsexuella! Tja, de måste väl leva de också!

Hyggligt!

Maleandro.... du FÅR leva ett tag till i alla fall.... bra va?

Over and out/Mamselamsen, förstummad

8 Kommentarer:

Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Sandra: Ibland överträffar verkligheten, dikten

9:51 fm  
Blogger Humlan tycker...

*suck*

10:48 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Japp, så smarta är vi smålänningar. :-D

11:08 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Verkar som att jag också får leva ett tag till :D

11:11 fm  
Blogger Unknown tycker...

Hoppas att festivalen är i Juli när jag är på Öland för då fasiken kommer jag åka dit och festa loss

*AVSKYR inskränkta människor*

11:11 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Andreas: Jaa, det får du. Vilken tur va? :-)

Jag vet inte riktigt när den skulle vara.... förmodligen i Juli!

Inskränkta, korkade människor, skulle kunna göra mig galen, men jag rycker på axlarna, då jag förmodligen inte kan göra något åt det.

11:31 fm  
Blogger crrly tycker...

Var det Tråke Sken(helig) som var framme nu igen?

4:49 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

crrly: Mm.

10:24 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka