.

Mamselamsen

lördag, april 22, 2006

Det är raggar-(k)rusning här i stan ikväll

Hela stan är på fötter...
Krusning5 liten
för att kolla de ofta ölstinkande och pösmagade motorburna "ungdomarna", med en snittålder på 47. (Oh, vad roligt det verkar ha. *avundsjuk*)
Kruising1 liten
Det är de riktigt coola killarna och tjejerna som är ute ikväll.
Krusning4 liten
Fast det är ju klart... en rosa Cadillac Seville skulle ju inte jag tacka nej till. Fanken vad cool jag skulle känna mig, om jag kunde få glida upp på Willys takparkering iklädd denna bil.
Krusing 3 liten
Jag har alltid velat ha en bil, som har en liten mössa över lyktorna. Och hade jag haft den bilen, hade "krusat" värst av alla idag.

Over and out/Mamselamsen, som nogsamt gömt undan sin mesiga Huyndai kombi ikväll.

12 Kommentarer:

Blogger PGW tycker...

Kan du inte hänga på dig lite guld och läder och se om du kan få hänga med nån snygg bil?

9:33 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Skulle kunna rota fram mina gamla skinnbyxor... men nä.... ooorkar inte!

9:46 em  
Anonymous Anonym tycker...

och passande musik till *ler*

9:56 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

josephine: Är country OK?

10:08 em  
Blogger crrly tycker...

Alltså. Ja. Jag har en hemlig passion för femtitalsamerikanare. Aspinsamt och hysteriskt komiskt men jag tänder som fan på dem!! :)

10:09 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Då är vi tre.... Stephan vill också ha ett gigantiskt slagskepp.

10:18 em  
Blogger crrly tycker...

Åh. Tur du har... Min man är mer intresserad av pelargoner, haha! ;)

12:03 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Tror du hade platsat snyggt i din lille bil, bland alla storfräsare! Du kunde ju klistra över bilmärket med ett bilmärke du ville låtsas vara. Prova du inte?

4:35 fm  
Blogger LipglossHeaven tycker...

Mammsen!! Kan du ringa mig nar du vaknar?? Jag behover prata lite buisness med mig och pappa!! *allvarlig* =)

7:03 fm  
Blogger LipglossHeaven tycker...

DIG! och pappa

8:08 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Calua: Done! :-)

8:47 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Mette: Ibland tror jag det är lite käringvarning på låååånga Amerikanare... för jag vill också ha en... en ROSA!

10:47 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka