.

Mamselamsen

måndag, april 24, 2006

Det slog mig en märklig sak, nu när jag sitter här och har Camillas låtar på i bakgrunden.

Att de enda som vet vad Millan pysslar med i Hollywood, är Ni här ute i "Bloggalien". Ingen... nästan ingen här i Nybro vet någonting om det. Det är ganska märkligt och samtidigt ganska kul.

Men så är ju inte vi de som går och snackar vitt och brett om det heller. En sak har vi lärt oss genom åren. "Man blir inte profet i sitt eget hemland" och "Action speaks louder than words".

Over and out/Mamselamsen, som tiger still.

8 Kommentarer:

Blogger Bloggblad tycker...

Just det - ingen vet... *dagens garv*

10:41 em  
Anonymous Anonym tycker...

Den som skrattar bäst skrattar sist?

10:48 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Bloggblad: Jag tror inte jag har så många läsare här i Nybro.

anne-maj: Kunde inte sagt det bättre... med tanke på den mobbing Millan genomled på låg- och mellanstadiet

10:51 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Och nästan hela högstadiet.

10:58 em  
Anonymous Anonym tycker...

Nä, det där med profet i eget land är sant. Vet av egen erfarenhet. Och morr på alla skolungdomar som bara ska jäklas. Vet också hur det är ....

11:08 em  
Blogger Unknown tycker...

Men det måste vara jättesvårt att vara tyst ...
Hade det varit min "höna" hade jag skrytit så att det hade varit äckligt åt det.

Men som Anne-maj så klokt säjer det...

Skrattar bäst som skrattar sist

Och Millan kommer skratta hjärtligt hela vägen till banken när hon har gjort dundersucce med sin skiva...

7:40 fm  
Blogger Bloggblad tycker...

Hm... jag skrattade först! Men väldigt gott. Jag vet exakt hur det där gôttiga skrattet känns!

1:45 em  
Blogger crrly tycker...

Härligt med revansch!!

3:12 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka