.

Mamselamsen

söndag, april 23, 2006

USB kan gå och dra nått gammalt över sig. Uppdaterad!

Hela eftermiddagen har jag försökt att få in foton i den här jäkla "puckoburken" och varje gång kommer det upp en ytterst retsam ruta nere till höger... "En USB-enhet känns inte igen". Vad f...n, det har ju gått alla andra dagar. Kan det vara att denna datorn är allergisk mot Paris Hilton? För det var just kort på henne som jag skulle lägga ut... för att visa hennes helt olika två sidor.

Fanken också!

Over and out/Mamselamsen, som skitsur startar om datorn och gör ett nytt försök.


Uppdaterad!
Haha... det hjälpte!
Idag köpte jag en sån där riktigt skvallrig skvallertidning och på sista sidan uppenbarade sig denna dam. Då slog det mig, att när vi (I-K och jag) var mindre/yngre brukade brukade vi prata om att man har en levande och en död sida av ansiktet. När jag tittade på denna bilden och delade av ansiktet, blev det ju nästan två olika personer, som tittar på olika ställen. Kolla bara.
Hilton1 liten
Hilton2 liten
Hilton3 liten
Är hon inte lite "vindtirig"?

Over and out/Mamsan... igen.




Översättning: "Vindtirig" = vindögd/dialektalt

7 Kommentarer:

Blogger LipglossHeaven tycker...

http://www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b12872.html

10:19 em  
Anonymous Anonym tycker...

Omstart funkar alltid. På både datorer och människor.. :-) Men vad är vindtirig?

10:54 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

OK... vindögd då... måste kanske förklara det.

10:56 em  
Blogger Tankevågor tycker...

Helmysko! När man sett de där bilderna var för sig så blir bilden med båda ögonen jättekonstig. Det ser inte ut som ögonen hör ihop. Nog är det vindtirigt alltid.

10:57 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

mette: haha... det uttrycket kör min pappa med.... men så är han skåning också.

10:02 fm  
Blogger listoplisto tycker...

Uj! Ja nog är det där vindtirigt allt!
Pittögt? *mohahahaaaaaaaaaaaaa*

11:09 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Sant..;)!

2:54 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka