.

Mamselamsen

onsdag, februari 22, 2006

Hur gör de?

Sitter här med kaffet och väntar på skidorna, under tiden kollar jag på tjejernas konståkning. Jag kan inte för mitt liv fatta hur de gör eller kan. De tar fart, sätter i en skridskospets i isen och vips har de snurrat tre varv i luften... och landar på fötterna. Imponerande!!

Det är tur för Sveriges sjukvård att jag inte håller på med sånt, för jag hade blivit en enorm börda... om jag över huvud taget hade överlevt.

Over and out/Mamselamsen, som kommer att återuppta stavgången, så fort snön har försvunnit.

5 Kommentarer:

Blogger PGW tycker...

Jag har aldrig sett sånt live, bara på tv, jag tror det är trickfilmning ... som dinosaurierna i Jurassic Park och sånt.

9:55 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Jag kan knappt kolla på konståkning. Jag tycker det är så läskigt just för att de faktiskt kan trilla (även proffsen alltså). Och att ramla på is är inte skönt! *ajj*

Nu funkar kommentarerna i alla fall. Min sambo kollade i natt och det var inte jag som gjort fel. Det var fel i koden som skulle kopieras in från haloscan. Och såna saker ser inte jag än ;o)

9:55 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

PGW: Där har vi det... jag visste väl att det är nått fusk.

10:17 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Sjukvården och tandläkaren klarade sig idag när jag halkade omkull och slog ena knäet, vänster hand och munnen nuddade marken. Fy f-n vad jag slog mej.

3:27 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ajajajaj....

4:09 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka