.

Mamselamsen

söndag, november 13, 2005

Hoppsan!

Öppnade mailen och hade fått ett mail, där jag vunnit 1.000.000 dollar! Va´sägs om det?

"Contact details of our Paying Bank:Contact person: Mr. Larry Martin. Department of Private Banking,Deutsche Bank, Amsterdam, the Netherlands.E-mail: custservicess@netscape.netTel: 31 647-210-426Fax 31-847-235-420Congratulations".

Oj oj oj... så mycket pengar. Undrar hur många hundra tusen personer till, som har fått ett liknande mail? Kors, så kolossalt generösa!

Men kära Mr King. Tyvärr vill jag nog inte ha så mycket pengar. Jag vet ju hur det gick för killen på Gotland. Sorry, har redan deletat mailet.

Over and out/Mamselamsen, som tar till "nålpengarna" när det kniper.

9 Kommentarer:

Blogger Batbut tycker...

asch då, strunta i Kingen. Han är bergis ute för att luras. Pengar är världsligt

10:12 fm  
Blogger PGW tycker...

Ja de är ju för rara :-) Jag fick ett liknande förslag som var lite DaVinci-kodsinpirerat nästan, jag skulle åka till Schweiz och hämta en förseglad kista, spännande va! Först ville de bara ha mitt kontonummer förstås ...

10:19 fm  
Anonymous Anonym tycker...

åh, jag har nog vunnit tio gånger så jag måste nog vara rikast i bloggvärlden...
min finaste vinst kom från ett lotteri sponsrat av sultanen i Brunei - hygglig kille den där sultanen :)

10:37 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ja, jag tror att vi bloggare är UTVALDA! Utom Stackars Mette... Ska vi inte skicka en tia till henne?

11:10 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Samma här....senast för ngn vecka sedan hade vi vunnit i ett lotteri som vi inte ens köpt en lott till.....och av en ren händelse hade vi vunnit toppvinsten.....service kallar jag sånt ;-)

11:14 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

alex! Dom måste nog tycka att vi är jättekonstiga, som kastar alla pengarna i sjön. =)

11:17 fm  
Blogger Bloggblad tycker...

Oj, läser ni era spam? Mina åker ut direkt.

11:19 fm  
Blogger Bloggblad tycker...

Tänk om jag skrotat några miljoner och kunde ha varit stenrik?

11:19 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

bloggblad! Ja, känn dig blåst! =)

11:25 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka