.

Mamselamsen

lördag, november 12, 2005

Det är ett jäkla hallå om...Uppdaterad!

http://saintkildaroad.blogspot.com/
och
http://guldgrodan.blogspot.com/

Vem som plagierar vem. Och vilken som är bäst respektive sämst. Oj oj oj......

Vet Ni vad jag tror? Jag tror att det är samma skribent på båda.

Jag tror att den här killen (om det nu är en kille) har en underbar humor och vill se hur långt han kan gå i "tävlingen" mellan de olika bloggarna. Alldeles lysande!

Over and out/Mamselamsen, som gör tummen upp.

16.56
Om det var någon som märkte det, så låg min blogg nere en stund förut. Hos mig stod det något om administrator.... var det någon från "uppifrån" som var inne och kollade detta inlägget?

16 Kommentarer:

Blogger anna tycker...

*asg* jo, så är det nog.....orka säger jag!

3:28 em  
Anonymous Anonym tycker...

Alltså - har kollat dem båda - håller med. Ha ha ha /Tina sötsyster

3:57 em  
Blogger PGW tycker...

Ligger nåt i det :-) När hinner karln egentligen jobba??

5:00 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Men roligt är det.

5:04 em  
Blogger Cornelia tycker...

Kul killar! Vem gillar du bäst, Mamse?

5:12 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

cornelia! Just nu, om det är som jag tror... tycker jag att det bara är patetiskt.

5:16 em  
Anonymous Anonym tycker...

Hehe, tanken har slagit mig också. Men helt ärligt tror jag knappast det är samma person. Guldgrodan är superkul att läsa, men det enda som gör att den är rolig är ju att det är en skämtblog som parodierar Silverfisken. Fast han gör det bra iofs.

6:41 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Henrik! Jag betvivlar! Jag tror att Silver fisken har gjort en grej av detta, för att se hur folk reagerar. Det var ju faktiskt han själv som drog igång "tävlingen". Och jag tror att många av kommentarerna är hans egna, eftersom dom inte är länkade någonstans. Men vi får se... det kommer att uppdagas snart tror jag.

7:19 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Vad?

8:56 em  
Anonymous Anonym tycker...

jag tror det bara är en drift med hysterin hos silverfisken.

9:55 em  
Anonymous Anonym tycker...

Asså, driver han med sig själv/ sina beundrare då? Jag tror det är nån helt annan som gjort den där sidan.

10:00 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag tror han driver med de som sig i diskussionen begiver.

Men vi får se. =)

10:08 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jaha! jag hittade honom genom att han skrev hos mig... av nån anledning. =)

10:55 em  
Anonymous Anonym tycker...

Men vem ÄR det??

11:20 em  
Anonymous Anonym tycker...

Men Mamsen...varför skulle en Adm.....börja rota i din blogg bara för att du skriver om en annan blogg??? Får man inte det heller? ;-)

11:17 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

alex! Undrar jag med... men nedlagd blev den under en halvtimme... och under tiden stod det administrator och sen ett jättelång nummer.

12:02 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka