.

Mamselamsen

lördag, november 12, 2005

Senaste nytt från Hollywood!

1. "Pinks" basist, skä lägga de sista slingorna på två av Camillas nya låtar.
2. Samma basist ska vara med i morgon natt och spela in med Millan, Bill LaFleur och Robin.
3. Millan ska gå på röda mattan med en kille på Robert Wells konsert på Kodak Theatre ikväll.
4. Millan håller på att jobba ihjäl sig. Hon behöver verkligen komma hem....en månad kvar!!
5. Hon tycker att mamma och pappa ska sluta röka.
Millan och pizzan liten
http://www.myspace.com/camillagervide

Over and out/Mamserazzin

13 Kommentarer:

Blogger Lyckliga Grodan tycker...

håller med millan..

11:46 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Grodan! Jag också! Tanken växer sig starkare i huvudet på mig. Samt en del andra grejor, som gör att jag tycker att både Stephan och jag borde/måste sluta.

11:55 fm  
Blogger Jenny tycker...

Woho, snacka om att vara kändismamma

12:52 em  
Blogger Humlan tycker...

Att sluta röka är en av de bästa saker jag har gjort! Att slippa vara beroende, är underbart! En massa andra vinster också, förståss...

12:55 em  
Blogger anna tycker...

Håller med håller med....

12:56 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Fast jag tycker det är för tidigt med adventsljusstake i fönstret. Eller för sent.

Klart ni ska sluta röka! Man får bara ett liv och en uppsättning lungor.

1:02 em  
Blogger Ilva tycker...

farmforallt skall nog Stephan sluta med sockerfritt godis...

1:07 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ilva! Ja, helt klart. Men jag åt också... har väl stålmage.

1:22 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Bloggblad! Lovar att det är ett foto från från förra julen.

Annars.... ska fundera klart och låta någoting växa fram!

1:24 em  
Blogger Theron o familj tycker...

Mamselamsen! Skulle inte du sluta när du blivit smal?! För smal är du ju nu, bildbevis finns hos Bloggblad, så kom igen nu, fimpa! (Har varit snusfri i 3 1/2 månad nu, och det går ju att leva utan nikotin, även om det är himla tråkigt ibland). =)

2:56 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

mamma mu. Har gått upp igen

3:43 em  
Blogger LipglossHeaven tycker...

*skrattar* Ok..lite halvratt...Janis ska inte vara med Sondagnatt...Det ar bara jag som ska lagga vocals....Men nastan!! PUSS!!

Och JAA!! Sluta roka!!

5:42 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ahh... vad tusan... det blev 90% rätt i allafall. Bättre än vanlig skvallerpress! =)

6:49 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka