.

Mamselamsen

torsdag, augusti 25, 2005

När unge och sambo kommer hem, blir mamselamsen galen.Uppdaterad!

Himmel! Jag tror att jag tömt Willys idag. Handla.... handla! Hela bilen var full med kassar både från Willys och Netto. Inte nog med att jag har en svärson, som är hungrig JÄMT!!! Jag har en dotter som också har speciella önskemål... eller egentligen inte... men jag vill ge dom allt smaskens dom gillar. Det resulterar i en massa saker vi aldrig annars köper.

Svärsonen: Denniskorv, Skogaholmslimpa och Pytt i panna. Och då är det bara krismaten mellan måltiderna.

Jessica: Smågodis "en masse", chips, morötter (glömt köpa), Cemenbert, Ishavssallad och räksallad. Samt den värsta sortens skvallertidning.

Nu har jag inte tid med det här. Ska ställa mig och göra köttfärssås till ett kompani.

Ohhh... vad kul att de kommer hem!

Over and out/Mamselamsen som nu står upp till knäna i bananlådor och Willyskassar. Jiiihaaa...


Uppdaterad kl 16.25
Hoppsan...där försvann halva godispåsen. *rapar lite diskret*

9 Kommentarer:

Blogger Ilva tycker...

'kedjad vid spisen' glomde du...

3:38 em  
Blogger anna tycker...

haha, vad härligt, precis som min mamma gör =D mammor är bra att ha!

3:38 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ilva! Nja....lite kanske.

Anna! jag tycker att mammor ska göra det. För jag räknar iskallt med att när jag blir gammal och skröplig, ska dom ta hand om MIG!!! :D

3:44 em  
Anonymous Anonym tycker...

Underbart! Glöm inte att andas i allt detta!

3:49 em  
Anonymous Anonym tycker...

Så gör min mamma också.. och ibland veckohandlar vi ihop och när jag kommer hem och packar upp, så upptäcker jag att hon smugit ner en massa extrasaker i mina kassar :) Underbara mammor!

5:59 em  
Anonymous Anonym tycker...

Hahahaha.. våran Netto har vällldigt gott smågodis!

6:03 em  
Blogger Gagga tycker...

Ha det så gott med din Sessan o mågen!
Skulle allt bra gärna vilja ha min variant av det samma här nu.

9:43 em  
Blogger Lyckliga Grodan tycker...

alltså.. ursäkta en neggo.. jag tycker min mamma är lite jobbig när hon gör så där.. jag känner mig tvungen att äta av allt nästan hela tiden... eller är jag bara för artig...

10:23 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Nej det behöver dom inte. Blir det en massa kvar...är det ju läckerheter till Stephan och mig, när dom har åkt.

10:32 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka