.

Mamselamsen

lördag, juni 11, 2005

Brännbara chips....Viktig kunskap att bära med sig.

Kollade in den lilla TV-snutten på Aftonbladet om hur kolossalt lättantändligt och brännbart chips är. OCH...att det inte var någon skillnad på light-chips och vanliga chips. Det här känns ju jätte-viktigt att veta.

När ska dom testa hyllmeter efter hyllmeter med toapapper, hushållspapper, bindor och tamponger? Jag tror dom brinner rätt bra dom också.

Undrar vilken "antändlighetsgrad" det är på personalen?

Nästa gång jag ska på Willys, är det nog bästa att ha med sig en bärbar brandsläckare i handväskan. (gärna i guld)

Hohejoj dådå.

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Din blog är underbar mamselamsen, precis en sån härligt underhållande blog som jag behövde idag! Du har inspirerat mig att börja skriva mer på svenska! :)

/ Linda
www.inthenook.com

3:55 em  
Blogger anna tycker...

filmen är egentligen rätt gammal, men hemsk med....

men en guldig brandsläckare, så coolt! jag ska måla om en på stationen bara till dig!! ;)

4:38 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Thanks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4:38 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tack Linda....kan jag glädja nån..så är jag glad! *kram*

5:30 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka