.

Mamselamsen

torsdag, mars 11, 2010

När jag blir pensionär....

... vet jag precis vad jag ska ägna förmiddagarna åt.

Nu när vi snart lättar från Nybban, har jag även börjat läsa andra lokaltidningar för att vara uppdaterad när jag kommer dit. I de tidningarna liksom i Barometern och Östran kan man kommentera olika artiklar.... och det är det som jag ska ägna mig åt som "pancho".

Skriva sura och bittra kommentarer... och vara en riktig "besservisser". Det kan man lägga många timmar på varje dag.

Over and out/Mamselamsen

9 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Men.....har ni sålt huset?

Ska ni verkligen bo kvar i Småland?

Du är för stor för det:-)

10:24 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ja... det är sålt... och nej, vi kommer inte att bo kvar i Småland.

12:12 em  
Anonymous Anonym tycker...

Ojoj - när flyttar ni?

2:32 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Förhoppningsvis i slutet av april.

3:09 em  
Anonymous Anonym tycker...

OK bara du inte slutar att blogga så.......................

3:44 em  
Blogger mikebike tycker...

haha fan vad gött. det ska jag också börja med. genast!

4:12 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Anonym: Vi får se.

Mikebike: Såklart du ska.

6:32 em  
Blogger Lilith tycker...

Idag blev du dagens blogg på min blogg

10:14 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tack! :-)

11:43 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka