.

Mamselamsen

söndag, mars 07, 2010

Jag och mitt köpstopp.

Jag är väldigt kitslig när det kommer till handväskor. Inte så mycket hur de ser ut, utan mer hur de ska vara konstruerade och hur de ska fungera... när det gäller att hitta saker i den. Dock hade jag som sagt tänkt mig köpstopp fram till slutet av april

Men!

Igår när vi var ute och gick på eftermiddagen, fick jag syn på väskornas väska i ett skyltfönster. En stor med två långa handtag, vid upptill... och blå! För att inte snacka om priset!

Exakt en sådan som jag letat efter!

Jag tänker inte berätta var jag såg den, för jag har en känsla av att det bara finns en sådan i den affären. Så imorgon kommer jag att stå på tröskeln när de öppnar.... för jag ska ha den!

Så, gick det med det köpstoppet. Fast... jag kommer att slänga min rosa trasiga mockaväska, vilket betyder att det inte kommer att bli mer i garderoberna... trots allt.

Over and out/Mamselamsen.

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Jamen, guldet då?

Har du sålt alla guldiga saker?

5:36 em  
Blogger Terése tycker...

Hur gick det, fick du tag på väskan?

3:27 em  
Anonymous Anonym tycker...

När får vi se fyndet?

4:14 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Guldet finns kvar... om än lite dolt. Väskan? Jag har inte kommit iväg än... den kanske inte ens finns kvar. :-)

9:22 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka