.

Mamselamsen

söndag, mars 14, 2010

Katt med konstiga matvanor.

Jag fick en påse med gelehallon av min make igår... en stor påse... som jag inte orkade äta upp och lämnade på bordet. Idag låg påsen tom under soffbordet och detta enda gelehallon hittade jag i ett helt annat rum.
Gelehallon
Resten är puts väck.
Antigen kommer hon att spy trasor idag eller så har hon en järnmage.... eller så kommer vi att hitta ett antal "jungfrubröst" under mattor, sängar och soffor den dagen vi flyttar.

Konstig katt det där... som just nu far genom lägenheten som en skållad råtta. Sockerhög?

Over and out/Mamselamsen

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Hon transformeras till en geleråtta:-)

4:25 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Nä då... hon är helt normal... vi hittade ganska många gelehallon under soffan.

8:48 em  
Blogger Blue tycker...

Du kanske kan be din att ta ett snack med min - hon lyckades i söndags att sno ena nyckeln till bankfacket från fickan på mina jeans där den låg i exakt ett par timmar innan jag skulle lägga den på rätt ställe. Nu. Borta. Tagen. Snodd. Troligen bortlekt.

Betalar kattförsäkringen den gigantiska summa det kostar att slarva bort en sådan nyckel?

*muttrar ngt över sin egen dumhet och kattskrälle i samma mening

11:31 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka