.

Mamselamsen

söndag, februari 14, 2010

Nu har jag varit riktigt duktig bloggare.

Fast jag höll på att glömma... hade börjat äta innan jag kom på att en riktig bloggare alltid fotograferar sin mat.
Mat
Vi har alltså varit på Chili.... och gillar man kött, ska man absolut gå dit. De verkar inte ha någon vidare portionskontroll... min oxfilébit vägde säkert ett kvarts kilo... orkade inte ens äta upp.

Men gott var det och köttet var perfekt mediumstekt... så där som jag vill ha det.

Over and out/Mamselamsen

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Jag vet, sjukt mycket kött får man. Så portionskontrollen är nog inget vidare. Men så kan det bli när ägaren inte är på plats och har koll.

11:08 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Ja jag har då inte varit där en enda gång utan att se ägaren i fullt sto. Tillhörde fredagsstammisarna (så jag blev kallad av personalen iaf), och tillhör nu dem som inte vill till hotellet på fredagarna..

7:57 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka