.

Mamselamsen

söndag, februari 14, 2010

Jag vet... jag har inget liv.

Läser ju varje dag de bloggar som har flest läsare i Sverige. Och jag konstaterar att alla de Blonda bloggarna (man behöver inte ha ljust hår för att tillhöra den kategorin) är så ofattbart förutsägbara.

Först är de vänner... sen blir de ovänner... därefter skaffar de sig nya vänner (inom bloggvärlden), som de sedan blir osams med... efter det börjar det dyka upp lite snälla blogginlägg om den första vännen som de blev osams med.

Nu väntar jag på att den "snälla" bloggskrivaren snart ska lägga ut foton på när den första ovännen och han är och fikar... med närbilder på tallriken och på sig själva, där de plutar med läpparna som fiskar på land
l
Faksimil.

Måste jag nog f*n klippa mig och skaffa mig ett jobb snart.

Over and out/Mamselamsen