.

Mamselamsen

tisdag, december 08, 2009

Tisdag!

En sån här dag, när jag har bestämt att få massor gjort. Bl.a. gå till bibblan med en massa böcker... och sen langa upp en tjuga för att betala böterna. Hm...

En dag som kommer att vara spikad av en massa grejor. Man radar upp dem... och pang, pang, pang, pang..... så är man klar framåt kvällen. En dag när jag helt enkelt inte har någon "ställtid" mellan varje moment. Det ska bli en ny upplevelse.

Så i och med detta totalt intesägande inlägg, sätter jag fart.

Over and out/Mamselamsen

5 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Knappen På eller knappen Av!
:))
/T ss

11:46 fm  
Blogger Lillasyster tycker...

bibblan här oxå med en tjuga i högsta hugg

2:25 em  
Anonymous Eva tycker...

Jag tyckte väl att jag såg dig på stan strax efter två. Kan det stämma?

5:09 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tss: Jupp.

Lillasyster: Det var t.o.m. 25:-

Eva; Ja, såg du min guldkappa.

5:23 em  
Blogger dyermaker tycker...

Kikar in här och ser att du nämnt "ställtid"... en av dessa livets synkroniciteter; jag bloggade om ställtid i en av mina bloggar just i eftermiddags! :D

http://www.frokenfroken.blogspot.com

6:30 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka