.

Mamselamsen

lördag, november 07, 2009

Ibland får jag sådan lust att bli riktigt kontroversiell.

Skriva om saker som skulle få folk att gå i taket.... trots att människor i lönndom skulle sitta och nicka åt allt jag skrev... för att sen skrika högt i kommentarerna att jag är en idiot.

Skriva om människor som man blivit besviken på... människor som förändrats.... som förvandlats till någon form av egocentriska offer... men som ändå tycker sig stå lite över alla andra... och att man i princip förväntas stå på tå och inte ställa några krav. Människor man drar sig undan... för de skulle inte förstå om man berättade hur man känner.

Men vet Ni.... inte idag... är på alldeles för gott humör för att skriva om sådant. Men den dagen kommer.... och då kommer jag att ösa ur mig saker som många kommer att bli överraskade över. :-)

Over and out/Mamselamsen, inne på andra muggen kaffe.

2 Kommentarer:

Blogger Bloggblad tycker...

Oj, här var det idel halvkvädna visor...

5:59 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jupp.

6:31 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka