.

Mamselamsen

fredag, oktober 30, 2009

Vad jag kan leva utan.

Igår hamnade jag framför programmet "Mammas pojkar". Har aldrig sett det förut... och jag baxnade. Vad är det som gör att det finns personer som över huvudtaget ställer upp på något sådant.... och då menar jag inte bara tjejerna. Skulle mina tjejer börja mumla något om att vara med i ett sådant program skulle de "få ett kok stryk"... muntligen.

Jag avskyr även program som "Ensam mamma söker"... har visserligen aldrig sett det... bara läst i tidningarna.... men öda min tid på det... Nä... aldrig.

"Bonde söker fru" har jag sett en gång... men bara för att det spelades in i Sundbyholm.... hemma alltså. Men Nä... jag vägrar att titta på det i fortsättningen.

"Inlåst"... Nä... vägrar!

"Grannfejden" och "Lyxfällan" likaså.

Detta betyder alltså.... att jag spenderar väldigt lite tid framför TV:n.

Over and out/Mamselamsen

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Jaa, visst är de program som du nämner dåliga, men det finns väl ett och annat som kan duga - t.ex.engelska deckare

10:24 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ja... fast de är ju inte så himla många. :-)

11:00 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Nää.......så är man desto gladare när de dyker upp:-)


Ha en trevlig helg, både du och Pappselapsen

1:50 em  
Blogger Lillasyster tycker...

samma här - tv'n brukar gå på lagom till ncis på vardagkvällarna eller när dvd'n bestämmer sig för att visa x antal avsnitt av morden i midsomer *s*

9:12 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka