.

Mamselamsen

lördag, oktober 24, 2009

Elton kämpade och kämpade...

... idag tog orken slut. Ett litet lite barn har gått bort... och jag finner inte ord. Jag är så ledsen, fast jag inte känner dem.... trots att de är härifrån. Livet är så orättvist ibland och jag känner mig så otroligt löjlig som har suttit i telefon och beklagat mig idag.

Jag ska omedelbart efter att jag publicerat detta tända ett ljus för Elton som bara blev lite drygt två år... och för hans familj.

Over and out/Mamselamsen

4 Kommentarer:

Blogger Jenny tycker...

Man får verkligen perspektiv på livet när sånt här händer. Tänk vad dålig man är på att uppskatta vad man har som är värdefullt i livet. Tänder också ett ljus...

5:10 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Usch sa sorgligt, sat to gra tpa jobbet nar jag laste deras sida :(

Kram Josefina

4:23 fm  
Blogger Jenny tycker...

Har sjungt på Camillas låt i flera dagar nu. Den är så fantastiskt fin, när hon sjunger den förstås =)Ville bara säga det.

8:07 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jenny: Ja, det satte verkligen saker i perspektiv.

Fina: Det gjorde jag också. BTW! Välkommen hem... Ni alla!

Jenny: Ja, den är fin... har också lyssnat på den. Det var längesedan sist.

10:23 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka