.

Mamselamsen

torsdag, september 17, 2009

WTF!

Jag kollar min räknare en gång varje dag. Vad är det för fel på Er? *fnissar* Nu har jag slagit besöksrekord idag igen. På mindre än en vecka har det fördubblats. Snart springer jag förbi Blondinbella... om tusen år eller nått.
Räknare
Ledsen för de taggiga staplarna... men jag är urusel på att maskera i Paint.

Tack för att Ni kommer hit och läser min skit... skit som jag knappar ut på Internet snabbare än en gris hinner blinka. Och att ingen kommenterar... njä, det gör inget. Fast det är väldigt trevligt när jag ser att det kommit in en kommentar eller två.

Over and out/Mamselamsen,

4 Kommentarer:

Blogger gila tycker...

Tittar in ett par gånger om dagen, tänker kommentera men så ångrar jag mig - typiskt mig!

11:24 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Asch... ångra sig ska man inte göra. Det är livet alldeles för kort för.

11:34 em  
Anonymous Anonym tycker...

Kollar in ett par ggr i veckan, men det vet du ju!

Kram, och tack för att du skrev om Andrew Gosden.

Mia

2:12 em  
Anonymous Lisa tycker...

Lovar bli bättre på att kommentera! Läser din blogg dagligen och gillar dig och bloggen skarpt,många asflabb blir det!Du skriver det många(däribland jag själv) tänker men inte vågar säga rakt ut-Fortsätt med det : )

3:23 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka