.

Mamselamsen

torsdag, september 17, 2009

Aktien är i hamn!

Depå
Och sedan jag fick dem för en stund sedan har de redan ökat med 150 pistoler. Men å andra sidan kan de försvinna lika fort... och mer därtill.

Nu väntar jag bara på att mina fonder ska dyka upp på depån på Nordnet... fast det tar nog en dag eller två.... till.

Spännande!

Nu är det dags att lägga upp ett Excelark med tusen ekvationer... så jag har lite koll på vad som sker.

Over and outMamselamsen


Uppdaterad.
Jupp.... där försvann de.... men jag är inte orolig... tror stenhårt på detta bolag.

5 Kommentarer:

Anonymous Jessica tycker...

Du, mejla gärna tillbaka om det där med musiken. :-)

11:19 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

oj...glömt.

11:34 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Najs :-)

Money makes the world go around

1:32 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ja... det är skitkul.... även om man inte "spelar" med miljoner

2:21 em  
Anonymous Anonym tycker...

Den enda sanna guden - Mammon!
/T ss

5:50 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka