.

Mamselamsen

tisdag, september 08, 2009

Oh, vilken låg nivå.

Var väldigt besviken efter att programmet Roast klingat ut på TV igår. Som jag hade sett fram mot det... jag är ju ett stort fan av "stand up comedy". Men igår skrattade jag inte en enda gång under programmet... jag log inte ens.
Roast
Ett gäng "ståuppare" som "låtsaskastarskit" på varandra... nä, det var inte kul. Skämten var så platta och tvångskonstruerade... och jag undrar om de själva verkligen tycker att de gjorde ett bra jobb. Tror inte det... faktiskt.

Jag är inte någon buskablyg människa som ryggar för grova uttryck eller stenhårt riktade pikar . Kissade nästan på mig av skratt när jag bl.a. var och tittade på Magnus Betnérs "Tal till nationen".

Men detta... nä, det kändes bara tragiskt. Synd... för nu finns det ännu ett program som jag inte kommer att titta på.

Men för Er som tyckte att "Roast" var kul, kan jag tipsa om ännu ett "kastaskitprogram. Idol... programmen med uttagningarna börjar väl ikväll. Där kan Ni ägna Er åt att skratta elakt åt människor som förnedras/förnedrar sig vid fotknölarna... så Ni själva kan få känna Er lite bättre och lite finare.

Over and out/Mamselamsen

2 Kommentarer:

Blogger mikebike tycker...

Jag håller med. Så väldigt konstlat. jag skrattade till en gång när betnér sa nåt... mer var det inte. Lite för bajsnödigt och noll improvisation.

2:03 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Blir exeptionellt glad över att just också tycker det. :-)

6:18 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka