.

Mamselamsen

lördag, september 05, 2009

Det kan inte vara så roligt att vara Amanda.

Ni vet tjejen med de konstiga ljuden och det evigt smekande över håret.

När jag nyss var ute på balkongen för lite "frisk luft", hörde jag ett stor tjejgäng som stod och diskuterade detta videoinlägg.... härmade henne, skrattade elakt.... och sa en massa inte helt snälla saker.

Om jag hade varit denna Amanda, hade jag tagit bort det videoinlägget från Youtube.... för det är det enda man kommer att komma ihåg av henne. Det kommer inte att spela någon roll om hon går ut gymnasiet med MVG i allt... och sedan eventuellt doktorerar i kvarkar.... det är endast den videofilmen som människor kommer att döma henne efter.

Stackars tjej, som inte begriper bättre.

Over and out/Mamselamsen

12 Kommentarer:

Anonymous Matildas fikarum tycker...

Jag trodde hon gjort parodi på andra bloggar? Jag har svårt för att tro att det är äkta.

6:49 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Nä, det tror jag inte... för hon gör likadant... fast inte lika mycket, på sina andra videoinlägg

7:51 fm  
Blogger Vonkis tycker...

Snälla nån, m, första gången jag ser det här, m, behövde verkligen en skämskudde, m, för att klara av det, m.

Ser hon inte väldigt opererad ut?

7:54 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Vonkis: Hur har detta kunnat undgå dig? Fast jag tror inte att hon är opererad.... hon är ju bara 15-16 år.

9:23 fm  
Blogger dyermaker tycker...

På något vis fastnar skrattet i halsen när jag ser den här tjejen. Det känns som lyteskomik, på något vis.

9:47 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Visst är det.

9:57 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Men är det inte så att (TYVÄRR) om något lagts ut på internet så finns det där för evigt?

Då är ju loppet kört för den här stackars tjejen.

10:11 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Anonym: Man kan ju iallafall ta ner det från Youtube.

Jag har ju tagit bort en massa från min blogg... och visst det kommer upp en liten bit av inlägget... typ brödtexten... annars är det borta... tror jag i allafall... har sökt en massa... men hittar bara det som jag skrev här ovanför.

10:47 fm  
Blogger Vonkis tycker...

Står det något om att man är modebloggare brukar jag hålla mig undan. har inte hört den där ordboken heller.

Tyvärr är den låga åldern nog ingen garanti för att inte vara opererad. Kollade på en äldre video med henne och ögonen ser betydligt mer strama ut här än på den. Hoppas jag har fel för det vore verkligen sorgligt om hon har opererat sig, eller börjat spruta in en massa saker.

1:04 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Vonkis: Jag vet inte heller vad det är.

Jag hoppas vid Gud att hon inte har börjat manipulera sitt utseende vid så låg ålder.

2:18 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag tror faktiskt att det är den "annorlunda sminkingen" hon pratar om som får hennes ögon att se "strama" ut (eller lite snea?). Jag tror hon har vit kajal innanför ögonkanten? Inte särskilt snyggt, men bättre det än att hon har opererat sig iallafall.

4:46 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jupp.

5:07 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka