.

Mamselamsen

måndag, september 07, 2009

Hundtricket kan slänga sig i väggen.

Det som gäller nu, är Vedtricket. Ett ofattbart bra sätt att komma i kontakt med människor.

Stephan och jag har precis fått in all ved i källaren... genom ett litet litet fönster.... och jag vet inte hur många människor som stannade och pratade.... om veden! Stephan uppe och pratade och jag nere i källaren... gapandes genom fönstret. Så vill man hitta en partner.... borde ved vara en het grej för alla singlar.

BTW... jag tror att min man försöker att mörda mig... och försöker få det att se ut som en olyckshändelse. Jag vet inte hur många vedklabbar jag höll på att få i skallen, när han slängde in dem genom det lilla fönstret... och jag är nästan säker på att han siktade... fast jag är inte säker. :-) Men jag är snabb som en stressad bäver, så det värsta som hände resulterade i en svullnad på ena ankeln. Fast... den fick jag förståss när en massa vedpklabbar ramlade ner från min fina, om än ostabila vedstapel.

Nu ska jag lägga foten högt... och försöka förmå Stephan att mata mig mig vindruvor och gudomlig nektar.

Over and out/Mamselamsen, "fotikappad".

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Stackare! Han måste ju också mata dig med Marabou Frukt & Mandel- en stor en!
/T ss

7:15 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jösses.... tänkténte på dé.

7:18 em  
Blogger PGW tycker...

Han är ju dessutom proffs på att kasta träbitar, jag tycker det verkar lite småfarligt om han siktar vedklabbar på dig ... ;-)

5:41 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tänkte inte på det. :-)

11:10 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka