.

Mamselamsen

lördag, september 12, 2009

Lördag, alldeles för tidigt.

Vad gör jag uppe... varför kan jag inte ligga och sova som vanligt folk?

Är inne på andra muggen kaffe. Fast ska jag vara ärlig, hade jag inte behövt dem för att bli pigg och ny(k)ter.

Jag tror det har med åldern att göra... ge mig ett par år till och jag är uppe i svinottan... före solen.... och preparerar en påse med gammalt bröd... till änderna i Svartgöl.

Nää... det måste bli en ändring. Vi måste hitta något att göra... typ arbeta... lite... för att ha slagit dank i snart tre år, är inte bra för den Lutherska moralen.

Piska, tvång och dåligt mående... mår alla bra av.

Over and out/Mamselamsen

2 Kommentarer:

Blogger Vonkis tycker...

Mormor har slutat att dricka kaffe efter klockan 14, annars kan hon inte sova.

12:29 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag kan dricka kaffe PRECIS när som helst... somnar ändå som en gris när jag lägger mig.

1:23 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka