.

Mamselamsen

lördag, september 12, 2009

Igen har jag skrivit ett långt inlägg som jag sedan raderade.

Jupp... den irriterade Mamselamsen har tittat fram igen och när jag är irriterad skriver jag... och det har jag nyss gjort... och raderat. Allt behöver ju inte publiceras... bara jag får skriva och vara irriterad över vissa fenomen i världen.

Jag ska vara irriterad hela dagen... eller så länge jag orkar iallafall. Måste nog förbereda min man på det... så han inte försöker skoja med mig... för sånt funkar inte just nu.

Undrar om det är PMS... eller kan jag kanske vara med barn... eller kan det helt enkelt vara så att jag är på väg in i puberteten? Har ett svagt minne av att jag var rätt ilsken av mig då.

Over and out/Mamselamsen

6 Kommentarer:

Blogger dyermaker tycker...

Jag raderar aldrig - lägger det bara som utkast... ;)

12:18 em  
Blogger Vonkis tycker...

Ytterligare en bra sak med att ha en blogg. Man får skriva av sig en hel del ilsk och sedan radera.

12:27 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Dyermaker. Raderar... paniskt rädd att någon ska "hacka" min blogg. Det har ju liksom hänt vissa.

Vonkis: Jupp... och nu ska jag in i duschen och se om jag kan tvätta bort min irritation.

12:36 em  
Anonymous Gerd Eriksson tycker...

Du är med barn. :-) ;-)

3:16 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Måste nog kolla det där. :-)

3:22 em  
Anonymous Anonym tycker...

Du behöver en stor polkagris.
/T ss

5:42 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka