.

Mamselamsen

söndag, september 13, 2009

Det är mycket bröllopssnack i telefon och på ICQ.

Ungarna har ju varit på ett och annat bröllop i år. Men... det viktigaste är ju kvar... Jessicas och Karls.
Bröllopskvitter
Igår var möhippan... och jag tror de hade otroligt roligt. Iallafall var det ett jäkla liv i bakgrunden när jag ringde framåt kvällen.

Så om någon vill läsa om hur Jessica och Karl kvittrar innan bröllopet, kan Ni göra det... HÄR!

Själv ska jag ägna tiden åt att försöka komma underfund med hur jag kunde vara en sådan idiot, så att jag i ett anfall av hybris köpte bröllopskläder i en storlek för liten. Ska jag komma i dem till den 10:e oktober måste jag nog nära på svälta mig till döds.

Eller så tar jag helt enkelt en repa till Kalmar och köper en helt ny outfit... iallafall en halv... den lilla jackan får jag trots allt på mig, redan nu.

Over and out/Mamselamsen, puckad

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Fettsugning kan vara en lösning.
/T ss

10:08 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Hinns det med tror du?

10:29 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka