.

Mamselamsen

torsdag, augusti 27, 2009

"Göra-vacker-time"!

Nu måste jag göra manikyr.... har inte gjort det på över två veckor. Fick bättra på det när jag var iväg... men inte för att det flagade, utan för att naglarna hade vuxit och nagellacket hade hängt med. Så jag målade naglarna allra längst ner vid nagelbanden... bara för att täcka upp utväxten. Tja, så där som man brukar göra med färgat hår... eller nått.

Jag säger bara en sak.

Sally Hansen! Det håller i veckor.
Sally Hansen
Bäst i hela världen.

Over and out/Mamselamsen

2 Kommentarer:

Blogger dyermaker tycker...

Detta ska jag hålla utkik efter!

6:35 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Sally Hansen finns visst på Kicks... fast kanske inte just denna sorten. Jag lade upp ett gigantiskt lager när jag var i USA förra gången... de räcker nog i några år till.

9:30 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka