.

Mamselamsen

tisdag, februari 10, 2009

Känner mig lite låg idag.

Så där som man kan göra ibland. Tror att det kan ha att göra med att det är trist väder ute.

Men.... då vet jag ett bot för detta... och det ska jag göra idag.

Först ska jag ut och gå.... svettgå... och sedan ska jag gå hem och städa ett skåp.... och f*n vet om jag inte tar en garderob också.

Det är ett universalmedel till att bli på gott humör. Svettgå och städa skåp... glöm aldrig det.

Vi har även pratat lite löst om att ta en tripp.... Kanarieöarna har vi ju inte varit till på säkert tjugo år. Fast först är det lite grejor som ska ha ett helt avslut här... Ni vet det där som jag bloggade om för ett par veckor sedan, när jag var topp tunnor rasande... ökänd människa som trodde att han skulle kunna trycka upp oss mot väggen. Men hahaaaa.... vad han fick skit på tummen. Vår advokat bara myser!

Jag drämmer till med ett uttryck som Stephan och jag ofta använde i vår ungdom: "Don´t pull my poodle"! (Vad det betyder? Ingen aning, men det lät bra.)

Over and out/Mamselamsen