.

Mamselamsen

måndag, februari 09, 2009

Det är som jag säger.... jag är en modeorakel!

Ni som följt mig, har ofta läst min magtryckare.... vissa av Er har t.o.m. sett den på. Sist jag visade upp den för en massa bloggare var på ett fik i Stockholm och det var trettio grader varmt... jag plockade av mig den... mitt bland att folk.... och stoppade ner den i handväskan :-) Igår hittade jag den på Wendela ... ja, inte just min... men en likadan. (Och sugna Nybroläsare... Ni kan hitta den i den där underklädesaffären på gågatan.)
Magtryckare
Faksimil

En fenomenal skapelse som på ett par sekunder tar bort min bulkstäv. Men fråga mig inte var de inre organen tar vägen... förmodligen ägnar de sig åt någon form av compact living. Och har man som jag, en viss tendens till hängrygg... kan man få en antydan till ryggbröst vid överkanten bak.... fast det döljer man genom att ha sjal eller genom att nonchalant slänga en tröja över axlarna... så där som bratsen i Stockholm gör. Undrar om de har ryggbröst? :-)

Over and out/Mamselamsen, smal... ibland.

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

ALLA har nog ryggbröst. Utom möjligtvis en anorektiker. Bra tips m gördeln.

11:12 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Det går tydligen att andas och tur är väl det;.)

2:33 em  
Anonymous Anonym tycker...

Nog för att den skulle behövas, men den ser himla varm ut. Är den det?

6:31 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka