.

Mamselamsen

onsdag, februari 11, 2009

Jag har reagerat på den här "dundebatten".

Inte alls trevligt att få reda på att dunet i mitt täcke kanske har dragits från levande fåglar... jag hade förmodligen inte införskaffat det om jag hade haft kunskapen.

Men det jag reagerar på är konstiga uttalanden, som att det gör lika ont att rycka dun från en gås, som det gör att dra loss hår från vårt eget huvud.

- Hur vet de det?
- Vilken gås har de intervjuat?
- Och om de har intervjuat en gås, hur vet då gåsen hur ont det gör att dra håret av våra skallar?

Over and out/Mamselamsen, som ifrågasätter allt.

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Haha du är så himla skön!

7:07 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

:-)

12:28 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Du har en poäng där.

8:34 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka