.

Mamselamsen

lördag, januari 03, 2009

En turbulent värld.

Många samtal igår.... och ett drastiskt beslut togs vid ett av samtalen.... som genomfördes idag på morgonen. Jäsiken hur ska det gå? Förmodligen bra... det brukar det bli när man går på magkänslan och sedan ger sig ut på djupt vatten.... och det har hon gjort många gånger.

Ett annat samtal... ett jättebra... all olustkänsla försvann... nu blir saker rättvisa.

Nä... nu ska jag bylta på mig alla vinterkläder jag har och gå på en lång promenad... nu när mycket har lättat från mina axlar. För även om jag inte skriver om allt här, så lever vi i denna familjen inte bara på "rosenmoln"... det finns förmodligen lika många problem här som hos andra familjer. Men... vi försöker lösa dem.... och idag är vi många som mår bra.

Over and out/Mamselamsen

3 Kommentarer:

Blogger Meeri tycker...

Lite hemligt inlägg sådär... Hoppas allt löser sig oavsett vad det gäller.

3:03 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag vet.... blir så trött på mig själv. Nästan fått lite förföljelsemani om vad jag skriver här. :-)

3:44 em  
Blogger Meeri tycker...

Jag vet hur du menar... Det kallas inte förföljesemani.. det kallas visst integritet... ;)

7:36 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka