.

Mamselamsen

torsdag, januari 01, 2009

Har blivit inspirerad.

Jag fick boken "Köp inte den här boken" i julklapp. Ni vet tjejen som hade köpstopp i ett år. I boken hade hon även en datorfri och TV-fri vecka. Nu tänker jag inte gå så långt.... men i morgon ska jag ge mig själv en datorfri dag. "Mailarna" klarar sig nog ändå.

Fast... kanske jag måste kolla mailen en gång på kvällen.... väntar ett ganska viktigt meddelande... för det är väl vanlig vardag imorgon va?

Som sagt... jag blir så inspirerad... om att ha köpstopp... även om det inte skulle bli några större skillnader här. Vi är ju, som många vet... världsdåliga på slentriankonsumtion.

Ni hittar boken HÄR!

Over and out/Mamselamsen

4 Kommentarer:

Blogger PGW tycker...

Åh! Berätta när du har läst klart den, jag är lite nyfiken på den!

11:59 fm  
Blogger PGW tycker...

Så, nu har jag ställt mig i kö på bibblan, för köpa den kan jag ju inte göra ;-)

12:38 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

PPGW: Så rätt... så rätt. Jag FICK min.

1:42 em  
Blogger PGW tycker...

Mamsen, vi är redan på rätt väg :-)

1:52 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka