.

Mamselamsen

onsdag, december 31, 2008

Nyårsskapandet har börjat.

Stephan fixar oxfilén.... jag tycker det är lite äckligt.... så jag tänder ljus, börjar duka lite och dricker en massa bubbel. Hela bordet har varit fullt med små guldstjärnor... men ska jag vara riktigt ärlig, sitter nu nästan alla i pälsen på Elsa. Vår alldeles guldiga katt.... som även strött dem lite snyggt över hela golvet... också.
Nyår
Och Ni ska inte tro att bara Stephan och jag firar nyår.... "alla ska med"... som någon skitviktig människa en gång i tiden sa... så hos oss gäller det alla!
Räv
Ha det nu gott alla människor.... och blir inte Nyårsafton som du tänkt dig.... så gör det inget... för det börjar ett nytt år imorgon.... ett år med helt nya förutsättningar... om du bara vill.

Over and out/Mamselamsen.

5 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Visst blir det ett BRA nytt år, det tror jag.
Gott slut på det gamla året och god början på det nya vill jag önska dig och maken!

6:41 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tack! Och visst ska det bli bra... bara vi bestämmer oss.

6:52 em  
Blogger PGW tycker...

Underbart, en galen räv och en guldig katt :-)

Gott nytt år till er! :-)

7:03 em  
Anonymous Anonym tycker...

Gott Nytt 2009!!!

12:23 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Gott Nytt... till Er också

12:36 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka