.

Mamselamsen

torsdag, januari 08, 2009

Bissi!

Jag har så ta mig tusan inte tid med denna bloggen förrän jag kommer hem igen.... förmodligen på lördag.

Idag väntar Stockholm.... och allt vad ungarna har planerat att vi ska göra. Av olika anledningar är både Jessica och Camilla lediga... och vad jag förstått har de bokat bord på Ramblas.... så klart.

Så nu ska jag packa det sista och försöka hitta min mobilladdare... den verkar som uppslukad av jorden. Men vá fasen... hittar jag inte den så har jag en annan telefon hemma... en rööööd... med kamera! Camilla ratade den för nått år sedan, så jag fick den. Den har legar i en låda... för jag tycker det är jobbigt att behöva lära sig hur den funkar och vilka knappar man ska trycka på. Börjar förmodligen bil galet gammal.

See yah!

Over and out/Mamselamsen