.

Mamselamsen

torsdag, november 06, 2008

Nu har jag satt på den.

Att ha datorn avstängd under nästan hela dagen, kändes väldigt konstigt. Flera gånger var jag på väg mot datorn och så..... Nä, visst ja. Men efter att par sådana tankar, kändes det väldigt skönt och jag har fått massor gjort.... sånt där småpulande som inte blir gjort annars.

Så jupp... det kommer att införas fler datorfria dagar här.

För man behöver faktiskt inte kolla mailen och andra grejor fjorton gånger per dag... det räcker med två.

Nu ska jag käka ägg- och sillmackor... det får bli vår kvällsmat idag... idag när ingen har lust att laga "riktigt" mat.
macka

Over and out/Mamselamsen

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Visst är det skönt utan dator!? Jag har lyckats med konststycket att avgifta mig från den, och det är bara så skönt! Stänger numera av burken senast vid lunch och sätter kanske inte ens igång den förrän dagen efter =)

9:45 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ja.... och nu ska den av igen!

1:33 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka