.

Mamselamsen

fredag, november 07, 2008

F*ck you!

Hade jag varit i fertil ålder, hade jag kunnat skylla på att "det är den tiden i månaden"... men det går ju inte längre. Men trots det känner jag mig lite småilsken på det mesta idag. Än så länge har inte min stackars make fått någon släng av sleven. Förmodligen bara en tidsfråga.
Förbannad
Men det är så trist att vakna arg. Jag har försökt att analysera vad det beror på... och som vanligt handlar det om att saker inte går så snabbt som jag vill.... det går helt enkelt inte på mitt sätt.

För det vet ju vi alla, att det egna sättet alltid är bäst... eller hur? :-)

Så istället för att sprida en massa etter omkring mig här på bloggen, sätter jag på mig träningskläderna och drar iväg till "djävulsmaskinerna". (Ungarna kommer att kolla att jag tränar två gånger i veckan.... och igår hoppade jag över det och fick på pälsen. )

Over and out/Mamsemuttran