.

Mamselamsen

fredag, oktober 10, 2008

Vi är inne på tredje kannan kaffe.

Idag är en sån där dag, när vi inte får tummen ur rövva att göra någonting. Kanske beroende på att det inte är så himla mycket som måste göras idag.

Så jag har precis kommit ut ur duschen... har faktiskt klätt på mig... kjol! Det är här Ni ska ramla av stolen av pur förvåning... och det ska låta boiiink.

Undrar om den där pippinätta typen i mig, har börjat vakna till liv igen? Eller så är det bara att alla mina favoritjeans lligger i tvätten. Vet inte, ska känna efter. Men jag har tydligen kjol så galet sällan att jag hörde ett "Ojojoooooj" bakom ryggen, när jag gick in i tornrummet för att kunna se tjusiga mig i helfigur.

Precis som en liten smårultig prinsessa.
Prinsessa

Over and out/Mamselamsen

4 Kommentarer:

Blogger PGW tycker...

*boiiink*

:-)

3:41 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Hahaha.... jag visste att jag kunde lita på dig.

3:49 em  
Anonymous Anonym tycker...

Ååhhh vilka läckrfa stövlar! Och smårultig eller icke, så har du iallafall ben som är smala nog att gå ner i höga stövlar. Det har inte jag *suckar tungt*

6:08 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Malou: Jag suger åt mig varenda boskatv.

6:27 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka