.

Mamselamsen

torsdag, oktober 09, 2008

Bert Karlsson... en hedersknyffel!

Medan jag har går här och plockar, står alltid TV:n på i bakgrunden. Nu är det något sådant här "Förmiddagsprogram" på och Bert Karlsson medverkar. Jag har alltid haft en hatkärlek till honom... fast det har börjat övergå till mer kärlek än hat.

Att jag "hatar" honom beror på att han är så otroligt lik en person som vi umgicks mycket med förr... och som vi av olika anledningar klippte banden med.

Jag "älskar" honom för att han ofta säger rakt ut, sådant som vi "vanliga" människor bara vågar tänka. Och att han gör precis som han vill... och skiter fullständigt i vad folk eventuellt tycker.

Ahaaaa.... jag hörde nu att Fredrick Federly ska till Nybro idag. Jag vet vem han ska hälsa på. Om du läser här idag... kom upp och säg hej, vettja.... så jag kan erbjuda Fredrick det där jobbet, du vet. :-) Det är ju nära! Ni behöver bara kliva över 57 miljarder betongplattor och och klafsa i 897 kubikmeter matjord.

Fast jag är inte hemma förrän framåt kvällen.... ska ju till Kosta först.

Nä, för tusan hakar, nu har jag inte tid att sitta vid den här evinnerliga datorn.

Over and out/Mamselamsen