.

Mamselamsen

lördag, augusti 23, 2008

Jag skrev ju för ett tag sedan att jag aldrig skulle skriva om några andra bloggar... men kan inte låta bli.

Millan och jag diskuterar alltid en blogg när vi pratar i telefon. Behöver hon verkligen gå ner i vikt... undrar om hon hittar en ny karl snart... ska hon verkligen supa skallen av sig ikväll? Och så fnissar vi järnet.

En helskön tjej (ja, jag säger tjej, för hon skulle ju kunna vara min dotter)... med en enorm självdistans. Hon har emellanåt fullständigt galna åsikter... men det spelar ingen roll... hon är så galet respektlös, på ett sätt som jag gillar.... bara jag inte hamnar i skottelden... men tack o lov vet hon inte om att jag existerar.
:-)

Katrin Schulmans blogg

Over and out/Mamselamsen, direkt från morgonrocken

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Läste o fnissade. Ja. Vad skall man säga. Ösnkar själv att jag kunde skriva kort,rappt, och fyndigt.

2:10 em  
Anonymous Anonym tycker...

Skall gå en RÄTTSTAVNINGSKURS först bara.....

2:11 em  
Blogger Anu tycker...

Jag är också helsåld på Katrins blogg :)

3:53 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Hon är en coooling!

7:35 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka